A Lamborghini versenyistállója a Squadra Corse, amely a gyár versenyautóit készíti és üzemelteti. Most azonban első saját autóját is elkészíthette a csapat, az eredmény pedig a még a nyáron leleplezésre kerülő SCV12 elnevezésű szuperautó lesz. Ennek V12-es szívómotorja az eddigi legerősebb a márka történetében a maga 830 lóerejével, ezt pedig úgy érik el, hogy az aerodinamika nagy tempónál még több levegőt pumpál az égésterekbe.
A váltó hatfokozatú, szekvenciális egység ami egyben része is a vázszerkezetnek, csak a hátsó kerekek hajtottak. Az utcai autókkal ellentétben a vázszerkezet túlnyomó többsége karbon, hátul nyomórudas felfüggesztést használnak, amely a váltóházon támaszkodik, a magnézium felnikre Pirelli abroncsokat szerelnek. Az aerodinamikai csomag nem csak a V12-es szívómotort táplálja, de nagyobb leszorító-erőt termel, mint a márka aktuális GT3-as versenyautó. A vételárat nem árulták el, a darabszámot sem, de azt igen, hogy a Lamborghini SCV12-es pályaautót nem a gyárban, hanem a Squadra Corse műhelyében szerelik össze, a vásárlók pedig egyedülálló élményprogramot is kapnak, amelyben a világ híres versenypályáin vezethetik majd autójukat, a gyári csapat műszaki támogatásával és az ötszörös Le Mans-i győztes Emanuele Pirro tanácsaira is számíthatnak majd.