Műszakilag jelentős változás lesz a McLaren márka életében, a következő generációs autói elbúcsúznak a Nissan-eredetű V8-as biturbótól, és V6-os biturbót használó hálózatról tölthető hibrid hajtásra váltanak. A megjelenésben nem lesz alapvető változás, a kínai védjegy-hivatal jóvoltából már megismerhetjük az új modell külsejét szabadalmi rajzok segítségével, és azon a mai arculathoz illő, de részleteiben továbbfejlesztett karosszériát látunk.
A technikában fontos változás lesz még a hétfokozatú duplakuplungos váltó, ebbe hajt majd be az ismeretlen teljesítményű villanymotor. A hírek szerint ugyanazt a magas teljesítményeladású, 4,7 kWh kapacitású akkumulátort használják majd, amit anno a P1-es, az új modellben ez 32 km-es elektromos hatótávolságot biztosít majd. Egyelőre nem ismert, hogy terveznek-e kétmotoros, virtuális összkerékhajtású modellt, első körben csak hátsókerékhajtással lesz majd megvásárolható a hálózatról tölthető hibrid hajtással szerelt McLaren.