Az első évében a Toyota GR Supra csak 3,0 literes, 340 lóerős soros hathengeres motorral volt elérhető Európában, de ez megváltozik. Japánban kezdettől fogva elérhető volt a 2,0 literes, négyhengeres turbómotor, amelyet már nálunk is lehet rendelni – megnövelt teljesítménnyel. Amíg a Távol-Keleten 197 lóerős a belépőszint, mifelénk 258 lóerőt kapnak az ügyfelek.
Ezzel a motorral egy mázsával csökken a saját tömeg, a tengelyek közötti súlyeloszlás aránya 50:50%-ra módosul, így már érthető, hogy miért olyan gyors ez a kivitel is. Marad a nyolcfokozatú, automatikus váltó, ennek ellenére mindössze 5,2 másodpercre van szükség a 100 km/órás sebességre gyorsuláshoz, a végsebesség elektronikusan korlátozott 250 km/óra. A kis motorral együtt érkezik a Live alapfelszereltség, ami négyhangszórós hifit, 18 colos felnit, fekete Alcantara kárpitot tartalmaz; az első 200 autó a Fuji Speedway fantázianevű piros díszekkel, 19 colos felnikkel rendelkező csomagot kapja.