Még Indiában se számít kiemelkedően nagy teljesítménynek a 110 lóerő a kisautók kategóriájában, ennek ellenére a Suzuki úgy érezte, hogy a Baleno 1,0 literes turbómotorral szerelt változatát rögtön RS modellként, visszafogottan megvadított megjelenéssel mutatja meg a helyi vásárlóközönségnek.
Indiában az 1,2 literes szívó benzines és az 1,3-as turbódízel alkotja a motorválasztékot, egyelőre csak a távlati tervek között szerepel az 1,0 literes turbómotor (110 LE/170 Nm) piacra dobása – a Suzuki úgy számol, Európában akkora igény lesz majd az új motorra, hogy nem marad más piacok számára -, úgyhogy a Baleno RS számukra tiltott gyümölcs.
A csak a második körben elérhető erőforrás mellett újraformázott lökhárítókat, felniket és ami a legfontosabb, ablak-légterelőket is kapott még a tanulmány. Nem tudjuk, hogy ezek a kiegészítők csak ehhez az autóhoz készültek, vagy netán a gyári tartozékkatalóguson keresztül elérhetőek lesznek majd a Suzuki Baleno összes változatához.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!