A Shanghai Automotive Industry Corporation része a Maxus márka, amelynél komoly változások várhatóak a közeljövőben. Haszonjármű-gyártóként lett ismert a márka – például emeletes lakóautót is készít –, amely nemrég megmutatta az új arculatát előrevetítő pickupot, és közben a személyautó-piac meghódítását is megcélozták a kínaiak. Utóbbiban lesz a segítségükre a Maxus Intelligent Flexible Architecture nevű műszaki alap, amelyre a MIFA nevű egyterű-tanulmányt is felépítették.
Mozgalmas és lendületes a külső, de igazán a belső tér rendhagyó, a műszerfal hatalmas méretű hajlított kijelzője ráfolyik az ajtókra is, az első sorban csak a vezető ül, hiszen az anyósülés helyén a jobboldali utas lábtartóját helyezték el. A MIFA egyterű két villanymotoros összkerékhajtást kapott 680 LE/900 Nm teljesítménnyel, ami 3,8 másodperces 0-100 km/óra sprintet tesz lehetővé. A lítium-ion akkumulátorról azt mondják, hogy 300 Wh/kg az energiasűrűsége és 600 km-t tesz lehetővé, a szilárdtest-technológiás akkumulátor már 360 Wh/kg-ot tud majd 800 km-es hatótávolság mellett; 2022 végére ígérik a sorozatgyártás megindulását, valamikor akkor lesz kész a SAIC az új generációs akkumulátorával. A Maxus MIFA fejlett vezetőtámogató rendszerrel bír, de még nem mondtak le az emberi vezető alkalmazásáról.