Egyre nagyobb az a vásárlóréteg, akik egy hagyományos személyautónál többre vágynak, de azért nem akarnak szabadidő-autóba átülni, ezért a Mercedes-Benz az új C-osztályból is készít All-Terrain kivitelt; a szabadidő-stílusú kombit az E-osztálynál vezették be még 2017-ben. A C-osztály esetén egyediek a lökhárítók, a hűtőrácsbetét és vastag műanyag keretet kapnak a kerékjáratok, a hasmagasságot körülbelül 40 mm-rel növelik – érdekes, hogy noha mm-tartományban mozgunk, nem közös pontos adatot a sajtóanyag. Az extraként elérhető Digital Light okosfényszórónak is van All-Terrain módja, ilyenkor különösen széles területet világít meg, hogy a sofőr minden irányban tisztában legyen az előtte lévő esetleges akadályokkal.
Az új lökhárítókkal a hossz 4 mm-rel, a kerékjárat-toldatoknak köszönhetően a szélesség 21 mm-rel lesz nagyobb, a karosszéria magassága 1494 mm. Alapáron 17 colos felnit (225/55) adnak, extraként 18 (245/45) vagy 19 (245/40) colos felni is választható, a peres abroncsok miatt jobb lesz kerülni a sziklás terepet. A külsőhöz hasonlóan belül is az Avantgarde felszereltség jelenti a kiindulási alapot, három belső hangulat (fekete-bézs, fekete-barna és fekete) közül lehet választani, a digitális menüben az Offroad pont jeleni az újdonságot, amely a terepinformációkról ad valós idejű tájékoztatást.
Csak 4Matic összkerékhajtással választható a Mercedes-Benz C-osztály All-Terrain változata, a sajtóanyag szerint benzinesből csak az M254-es kódú 2,0 literes (258 LE) választható, a dízel az OM654 M kódú 2,0 literes egység (egy turbóval 200 LE, biturbó-feltöltéssel 265 LE), mindegyik 48V-os lágyhibrid technológiával spórol. A szabadidő-autós körítésű C-osztályos kombi még az idén elérhető lesz az európai piacon.