Talán azért, mert utolsóként dobták piacra, a mexikói gyártású Ram Promaster egyelőre nem kapja meg azokat az újdonságokat, amelyek az európai testvérmodelleknél a nyár végétől elérhetőek lesznek.
Teljesen új a haszonjármű karosszériájának megjelenése az A oszlop előtt, nem annyira lépcsős, mint korábban, de a márkaidentitás továbbra is csak a hűtőrácsnál/márkajelzésnél jelentkezik, hátul a lámpa betétjét módosították. A karosszéria egyébként változatlan, ennek megfelelően a teljes eddigi modellválaszték – akár 17 köbméteres rakterű zárt áruszállító - a vásárlók rendelkezésére áll, van néhány új gyári építésű autóbusz kivitel akár 17 ülőhellyel.
Az átalakított műszerfalon még több tárolóhely található, táblagép-tartó és extraként 5 colos képátlójú érintőképernyővel rendelkező navigáció is elérhető. Az új ülések hosszú távon kevésbé fárasztanak.
Műszakilag a korábbinál nagyobb teljesítményű fékrendszer, új tolóajtó-szerkezet, és az immár alapfelszerelésként adott menetstabilizáló érdemel említést – utóbbi emelkedőn elindulási segédet, lejtmeneti fékvezérlést is ad. Sokféle motor van, a Fiat 2,0 literes (115 LE/280 Nm), 2,3 literes (130 LE/320 Nm és 150 LE/350 Nm) dízelekkel nyitja a választékot, a Citroën és a Peugeot 2,2 literes dízele három teljesítménnyel (110 LE/250 Nm, 130 LE/320 Nm és 150 LE/350 Nm – a két erősebb motorleállítóval is felszerelhető) választható, a mindhárom modellhez elérhető 3,0 literes dízel immár 180 lóerős (400 Nm).
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!