Japánban különösen aggasztja az autógyártókat, hogy a mai fiatalok nem igazán akarnak autótulajdonosok lenni, hiszen drága a birtoklás, nehéz a parkolóhely-keresés, és a tömegközlekedés mellett autómegosztást is igénybe lehet venni. Amíg sokan úgy próbálják megnyerni az autónak a következő generációt, hogy kütyüt készítenek, a Toyota célja, hogy megtapasztalják, milyen az igazi vezetési élmény.
Ezt példázza a 3990 mm hosszú, 1695 mm széles és 1320 mm magas S-FR tanulmány, ami attól eltekintve, hogy kupé karosszériát kapott, nagyjából megfelel a Mazda MX-5-ösnek. Magától értetődően orr-középmotorként került beépítésre a meg nem nevezett méretű és teljesítményű erőforrás, ami a hátsó kerekeket hajtja, és azt is csak a sajtófotókról tudjuk, hogy a váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású.
Könnyű, egyszerű, körben független felfüggesztések, közvetlen reakciók – mindent tud a Toyota S-FR, amit csak egy vezető akarhat. A rend kedvéért a függőlegesen elrendezett középkonzol mellett látunk egy polcot, ahol a kütyüket lehet az autóhoz csatlakoztatni. Mivel mindenfelé szériaautókból származó kapcsolókat látunk, könnyen lehet, hogy az S-FR nem egyszerű tanulmány, hanem egy nagyon is szériaközeli előzetes. A remény hal meg utoljára.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!