A Lodgy és a Dokker érkezése miatt végre nem kellett keverni a kombi- és az egyterű műfajt, így az új Logan MCV végre klasszikus kombi, a hátuljában csak csomagok szállítására alakítottak ki helyet.
Egy fontos változás azért még van, az elődnél az MCV betűszó a Multi Convival Vehicle szavak rövidítése volt, jelen esetben pedig a Max Capacity Vehicle szavak rejtőznek mögötte. Jelen esetben ez alaphelyzetben 573 literes csomagteret takar, a hátsó támla ledöntésével 1518 literre nő a hasznos raktér mérete – ne feledjük, kisautó kombiról van szó.
A motorkínálatban nincs újdonság, az alapváltozat 1,2 literes négyhengeres szívómotort kap 75 lóerővel, van még a 0,9-es TCe 90 lóerővel, illetve az 1,5 literes dízel szintén 90 lóerővel. Utóbbival szerelve mindössze 3,8 l/100 km a szabványos átlagfogyasztás. Júliusban indul az új Dacia Logan MCV forgalmazása, az biztos, hogy ennek a karosszériaváltozatnak magasabb lesz az ára, mint az ötajtósnak/lépcsős hátúnak, de a márkához illően nagy eltérésre nem számíthatunk.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!