Miután tavaly nem sikerült a tervezett tízezer darabot eladni, a GM módosította a Volt értékesítéssel kapcsolatos elvárásait, idén nem hatvanezer darabot gyártanak, hanem annyit, ahányat a vásárlók vesznek.
A GM persze a maga részéről mindent megtesz annak érdekében, hogy növelje az eladásokat, és ehhez azt szeretné, ha az összes kereskedésben lenne raktáron a hatótáv növelővel ellátott elektromos autóból. A márkakereskedők azonban a rossz tapasztalatok miatt nem szeretnék, ha a pénzük hónapokig állna egy-egy el nem adott elektromos autóban, ezért sorra mondják vissza a Voltokat.
Például a 14 darab New York környéki márkakereskedés számára 104 autó átvételének lehetőségét ajánlották fel, ebből azonban csak 31-et kértek – a hagyományos típusokból ugyanezek a kereskedők a felajánlott autók több mint 90 százalékát szokták kérni. Kaliforniában is hasonló a helyzet, ott is legfeljebb a felajánlott autók harmadát kérik a márkakereskedők, miközben a hagyományos típusokra esetenként még várnak is, azaz 100 százalék közeli mennyiséget vesznek át.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!