Kicsit olaszosan oldotta meg a Lamborghini, hogy felhívja a figyelmet arra a tényre, hogy mostantól virtuálisan is össze lehet állítani az egyedi kialakítást az Ad Personam program keretében: készítenek egy tíz darabos konfekció-modellt, ahol nem szólhat bele az ügyfél a megjelenésbe. Az Aventadot SVJ Xago Edition neve azokra a hatszögekre (hexagon) utal, amelyek segítségével a színmintákat mutatják be a fizikai és virtuális Ad Personam térben.
Persze nem adja könnyen a Lamborghini az egyedi konzultáció lehetőségét, arra márkakereskedésben kell előre bejelentkezni, a gyár értékesítőjével együtt kell végigülni a mintegy két órás programot, amely során videóhívás segítségével állítja össze kiválasztott autóját a megrendelő, amelynek a végén nem csak virtuális eredményeket küld ki a gyár, de a kiválasztott anyagok mintáit is, hogy tényleg meggyőződhessen választásának helyességéről az ügyfél. Manapság az eladott Lamborghinik 50%-át értékesítik az Ad Personam programon keresztül.
A Lamborghini Aventador SVJ Xago megjelenését a különleges szürkeárnyalatos dekoráció emeli ki társai közül, az ügyfél mindössze a kontrasztos színt választhatja ki – a sajtófotókon kék színűek a karosszériadíszek –, a feketére fényezett felnik egyediek. Az utastérben a fekete bőrkárpit mintája eleveníti fel a hatszög-motívumot, és itt is megjelenik a külső karosszériadíszek színe kontrasztos díszként. Természetesen mind a tíz Xago sorszámozott plakettet is kap.