A 2015-ös F-1 Abu Dzabi Nagydíjon mutatkozott be a Zarooq SandRacer nevű terepjáró sportkupé, rögtön márkabajnoksággal együtt akartak vásárlókat toborozni, de nem valósult meg a projekt. Annak a cégnek az ügyvezetője, Bruno Laffite azonban bízik a termékben, és most saját nevén próbálja meg azt piacra dobni az Egyesült Államokban.
A G-Tec nevű versenyautókat fejlesztő vállalkozás mérnökei csiszoltak a konstrukción, például a 3,5 literes Nissan V6-os helyére 6,2 literes GM V8-ast tettek, alaphelyzetben 405 lóerő a teljesítmény, ami kompresszorral 700 lóerőre növelhető. A váltó hatfokozatú automatikus, felár ellenében kérhető versenygépekben használt ötfokozatú szekvenciális egység.
Csak a hátsó kerekek hajtottak, a 230 km/órás csúcssebességet terepen is képes elérni a Laffite G-Tec X-Road, ilyenkor jön jól, hogy a rugóút meghaladja a 43 centit. Egyelőre egy 30 darabos kisszériát akarnak kerékre állítani, az alapár 465 000 dollár, az extrafelszerelések között egyébként 80 000 dolláros árral megtalálható az akkumulátoros-elektromos hajtás is, erről azonban semmit nem árult el a Laffite Supercars.