Alapvetően akarja átalakítani a működését a Mitsubishi Motors annak érdekében, hogy hosszú távon nyereséges autógyártó legyen. Az ezt célzó „Small but Beautiful” névre keresztelt üzleti tervben az szerepel, hogy Japánra és a Délkelet-Ázsiai régióra koncentrálják erőiket, termékfejlesztés és gyártás terén elmélyítik az együttműködést a Nissannal. Mindez annak köszönhető, hogy a 2020-as pénzügyi évet előreláthatóan 140 milliárd jen – 391 milliárd Ft – veszteséggel zárják majd.
A gyár fókuszában a hibrid, hálózatról tölthető hibrid modellek és szabadidő-autók lesznek, még a 2020-as pénzügyi évben bemutatják a plug-in hibrid Eclipse Cross-t, amelyet jövőre követ az új Outlander, amely egy évvel később plug-in hibrid formában is piacra dobnak. Ezekből azonban mi itt Európában semmit nem kapunk meg, mert jelen állás szerint kontinensünkön befagyasztják az új modell bevezetéseket, tehát az aktuális kínálattal lesznek jelen, és amint azok elvesztik aktualitásukat, utód nélkül megszüntetik azokat. Egyelőre nem erősítették meg, hogy a márka kivonul Európából, mert a „Small but Beautiful” üzleti tervben szereplő döntés változhat a körülmények függvényében.