A General Motors ugyan megvizsgálta a kérdést, de nem látja értelmét annak, hogy Európába, azon belül is a rossz kihasználással működő Opel gyárakba telepítse át termelésének egy részét.
Két ok van, az egyik, hogy a dél-koreai gyárak se működnek teljes kapacitással, azaz még mindig tudják tartani a lépést az eladások növekedésével (2012 első négy hónapjában 13,7 százalékkal növekedett a Chevrolet márka Európában). A másik ok a harcias dél-korai szakszervezetek, amelyek azzal fenyegettek, hogy „háborút” indítanak, ha a GM elviszi a dél-koreai Chevrolet-k gyártását az országból. Korábban már többször is zavargások voltak Dél-Koreában a szakszervezetek felhívására, ezt nem akarják kockáztatni a General Motors illetékesei.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!