A menetpróbán szerzett tapasztalatok alapján nincs helyszűke a Škoda Karoq kompakt szabadidő-autó második üléssorában, ennek ellenére elkészítették a típus 50 mm-rel megnyújtott változatát a kínai piac számára.
A plusz teljes egészében a második üléssor javát szolgálja, hiszen a B oszlop mögött toldották bele a karosszériába az 50 mm-t, így a tengelytávolság 2688 mm-re, a hossz 4432 mm-re növekedik. Az európaitól eltérő a motorkínálat is, az alap egység az 1,2 literes, négyhengeres turbó 116 lóerővel, felár ellenében az 1,4 literes, 150 lóerős TSI-t adják. A SAIC-VW vegyesvállalat gyártja majd a kínai piac számára a Škoda Karoq-ot, a forgalmazás 2018 első negyedévében indul.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!