A Honda és a kínai Dongfeng közös vállalat fogja gyártani az Envix nevű típust, amelynek különlegessége, hogy 4756 mm-es hosszával és 2730 mm-es tengelytávolságával túltesz még a Civic Sedan-on is, miközben a lemezek alatt a kisautó-padlólemez rejtőzik. Ebből következően különösen tágas a második sor térkínálata, ahol még olyan apró figyelmesség is növeli a kényelmet, mint a könyöklőből előrehajtható tároló.
Egyedüliként az 1,0 literes turbómotorral kínálják majd a Honda Envixet, a teljesítmény 122 lóerő és 173 Nm, a váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású vagy fokozatmentes automatikus lehet. A tavalyi Guangzhoui Autószalonon bemutatott tanulmányhoz képest a fényszóró és a kisebb felnik jelentik az eltérést a szériaváltozaton, amelynek közönségpremierjére április 10-én kerítenek sort.