Elképzelhető, hogy a vezető elveszíti az irányítását az autó felett, ha funkcióját veszti a hátsó kerékagy, ami megnöveli a balesetveszélyt – vajon a PR osztály hány napon át gondolkozott annak a ténynek a szép körülírásán, hogy „kitörhet a hátsó kerék”? Az érintett autók a Porsche a 2010-es évjáratú 911 GT3-asok, a tulajdonosokat arra biztatják, a lehető legsürgősebben keressék fel a legközelebbi márkakereskedést.
Ott ingyen és bérmentve kicserélik a hátsó kerékagyakat, amelyről egyébként csak annyit mond a cég, hogy „bizonyos vezetési körülmények között” eltörhetnek, nem pontosítják, milyen igénybevételt nem bír az alkatrész. Egyébként a csere se jelent megoldást a bajra, mert egyúttal az autó szervizintervallumát is lecsökkentik, mert a jelenlegi 2 év/30 000 kilométeres ütemezés nem alkalmas arra, hogy az esetlegesen repedésnek indult kerékagyat diagnosztizálják.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért