Korábban a Cadillac már kétszer próbálkozott középkategóriás autóval, a nyolcvanas években a Cimarron (Opel Ascona C), a közelmúltban a BLS (Saab 9-3) tépázta meg a hírnevét, ezért most nem néztek szét a konszernen belül, hanem a CTS padlólemezét vették alapul.
Hosszában beépített négyhengeres és V6os benzinmotorokat kap az autó, de elméletileg van hely akár V8-asnak is (olyan hosszú, mint a 4 henger, olyan széles, mint a V6). Kezdetben egy 2,5 literes szívó- (200 LE), egy 2,0 literes turbós négyhengeres (270 LE) és egy 3,6 literes V6-os (318 LE) lesz választható. Azt is bejelentették, hogy dízel is lesz, de erről semmi további információ (érkezés, teljesítmény) nincs.
Műszakilag tehát nagyon odafigyeltek az autóra, a beltérben azonban már látható a spórolás: a középkonzol néhány kapcsolója és a kormánykerék is erősen emlékeztet a Chevrolet Cruze-ra. Ami nem rossz, de nem is Cadillac-szint.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!