A KFSO nevű cég az egykori FSO lengyel autógyár típusait akarja feléleszteni, a Syrena nevű tömegautótól kezdve a luxusautóként visszatérő Polonez-ig. Azonban nem könnyű a startupok élete a rohamosan változó autóiparban. A neveket nem tudta megszerezni, ezért csak a forma emlékeztet majd a korábbi autókra. 2018-ra készült el a Vosco névre hallgató tömegautó fejlesztése, amely a Syrena orrát és a Warszawa gömbölyű hátulját hivatott megidézni, azonban rájöttek, hogy már nem elég a tervezett 1,4 literes benzinmotor a sikerhez, úgyhogy inkább újratervezik a járművet úgy, hogy akkumulátoros-elektromos hajtás fogadására is alkalmas legyen. Prototípus szinten már futnak a 156 és 240 lóerő csúcsteljesítményű villanymotorral és 31,5 kWh kapacitású teleppel szerelt prototípusok, de a sorozatgyártásra alkalmas típus még évekre van.

Miközben a népautó fejlesztése gyakorlatilag újra indul, közben már a luxusautóként, több mint 5 méter hosszú, kifejezetten lendületes vonalvezetésű Polonez limuzinon is dolgoznak, egészen pontosan pár számítógépes grafikát közöltek róla. Közben pedig egy újabb nagy projektbe kezdett bele a KFSO, a lengyel állam által kiírt pályázaton akar indulni az Evan nevű elektromos haszonjárművel, amely akkumulátoros-elektromos és hidrogén tüzelőanyagcellás formában is készül majd – ha egyáltalán lesz valami belőle. Négyen indulnak a pályázaton, és ha megnyerik a fejlesztési támogatást, akkor 2023-ban kell prezentálniuk a működőképes prototípust.