Intenzív éven van túl a Porsche Hungaria, 17 külföldi bemutatója volt a 2018-as esztendőben, még ennél is több hazai rendezvényt szerveztek, amelyek közül kiemelkedik a Volkswagen találkozó, a Seat Roadshow vagy a haszonjármű újdonságok bemutatója. A magyar autópiac 15-16%-os emelkedéssel a leggyorsabban növekvő gazdasági ágak közé tartozik, mintegy 131 ezer darab személygépkocsi értékesítésével zárul az év. A Porsche Hungaria csak 5-6%-os bővülést ért el, a WLTP-átállás leginkább a VW-konszernt érintette, de a GDPR-átállás és a TDI-botrány is nehezítette a dolgot. A normál napi ügymenet mellett új üzleti tervet kellett kidolgozni, hiszen 5-10 éves távlatban olyan trendeket is figyelembe kell venni, amely ma még esetleg nem is létezik; példának a két évvel ezelőtt létrehozott digitalizációs osztályt említették, amely az új médiumokkal való kapcsolattartást és új technológiák figyelését végzi.
A rengeteg új kihívás miatt felmondták az érvényben lévő kereskedői szerződéseket, és a következő két év során folyamatosan megkötik majd az újakat – annyi változás történt a jogi környezetben (GDPR), a technológiában (hibrid és elektromos autók, konnektivitás), hogy egyszerűbb új szerződést kötni, mint a meglévőket módosítani. Az új szerződések egyébként a kereskedések számára is lehetővé teszik majd az új trendekhez való gyorsabb alkalmazkodást. A 2017-es 35 500-as személyautó-értékesítés után a Porsche Hungaria 2018-ban közel 37 000 személyautót értékesít, kiemelték a második helyre került Škoda márkát, és a szabadidő-autók piacán előretörő Seatot. Eppel János, a Porsche Hungaria ügyvezető igazgatója üdvözölte, hogy számos törvénymódosítás lépett életbe a legális szakma erősítésére, elindult a járműtörténeti nyilvántartás, folytatódik az ÁFA-csalások elleni közdelem, és a vegyes személy-haszonjármű kategória (két üléssoros kisteherautók) visszahozása is mind pozitív eredmény.