Noha független fejlesztés eredménye a GWA Tuning Ciento Once, az eredmény erősen hasonlít a német Isdera Imperatorra. Az amerikaiak ráadásul még nincsenek kész az autóval, egyelőre csak számítógépen létezik, miközben a németek már évtizedekkel elkészítették autójukat.
A Gullwing America Tuning (magyarul Sirályszárny Amerika) jelenlegi kínálata egy autóra szorítkozik, a Mercedes első sirályszárnyas autójának, a 300 SL-nek az utánzatát gyártják, 3,5 literes V6-os motorral és kézi váltóval vagy 5,5 literes V8-assal és hétfokozatú automatával. Mivel a német cég kínálatában más alternatíva nem volt, a kínálat bővítéséhez a C-111-es tanulmányt vették alapul. Ennek a formáját kis mértékben módosítani kellett, hiszen az eredeti autó sebességrekordok megdöntésére készült, és hiányzott belőle néhány, a közúti közlekedéshez feltétlenül szükséges dolog.
Ezen felül meglehetősen kevés információnk van az újdonságról, a Ciento Once műszaki részleteiről csak annyi ismert, hogy az M120-as kódú V12-es szívómotort építik majd az ülések mögé, aminek teljesítménye 408 lóerő. A fékek az S 55 AMG-ről származnak, az egyedi felnikre elöl 265/35 R19-es, hátul 295/30 R19-es abroncsokat szerelnek. A térváz és a karosszériaelemek alumíniumból készülnek, és úgy számolnak, hogy sikerül 1,4 tonna alatt tartani a kész autó tömegét. Nem tudni, mikor lesz kész az autó, vagy hogy egyáltalán megvalósul-e. Maga az elképzelés egyébként dicséretes, vajon lesznek még olyan cégek a világon, akik valamelyik másik régi tanulmányt valósítják meg sorozatgyártásban? Kíváncsian várjuk.