Túlságosan nagy meglepetést nem jelent a BMW M3 CS, hiszen tulajdonképpen a korábban megismert BMW M4 CS négyajtós megfelelőjéről beszélhetünk. A 3,0 literes, soros hathengeres biturbó teljesítményét 10 lóerővel a Competition Package fölé növelték, azaz 460 LE a teljesítménye, és mivel az M Driver’s Package is ott van a fedélzeten, az elektronikusan korlátozott végsebesség 280 km/h.
A 100 km/h-s sebességet 3,9 másodperc alatt futja meg a BMW M3 CS, amellyel kapcsolatban még a 8,3 l/100 km-es szabványos fogyasztási értéket emelik ki, illetve azt, hogy karakteres hangot kölcsönöz neki a négy csőben végződő kipufogórendszer. A Competition Package felfüggesztését kapja a CS elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókkal együtt, utóbbinak, a menetstabilizálónak és az elektronikusan vezérelt zárású differenciálzárnak is áthangolták a vezérlését a normál állapothoz képest. Fél-slick Michelin Pilot sport Cup 2-es abroncsokat kap szériában az autó, elöl 265/35 R 19, hátul 285/30 R 20 méretben, extraként lehet kérni rendes mintázattal rendelkező Michelin abroncsokat.
Az utastérben fekete bőr/Alcantara kárpit és a kényelmi felszerelések teljes sora teszi különlegessé a hangulatot, és nem szabad megfeledkezni a piros színű motorindító gombról sem. Kívülről karbon készült légterelők teszik különlegessé az 1200 példányban készülő BMW M3 CS megjelenését, amelyet januártól lehet majd rendelni és 2018 márciusában szállítják le az első darabokat.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!