Nagy szám lesz a Mercedes C-osztályos kupé, amely az elődjéhez képest 80 mm-rel nagyobb tengelytávolságot, 95 mm-rel hosszabb, 40 mm-rel szélesebb és 40 mm-rel alacsonyabb karosszériát kap. Persze a műfajból adódóan a második sorban utazók továbbra se nyújtózkodhatnak sokáig.
A motor- és csomagtértető, illetve az első sárvédőket alumíniumból készítik, egyébként acél a karosszéria. Az első sorban az üléspozíció a limuzin- és kombi változathoz képest 20 mm-rel lejjebb került, a műszerfal változatlan, épp csak az ajtókárpitok lettek hosszabbak – a B oszlopokat megtartották. A sportos megjelenést alapáron adott gyémánt-betétes hűtőrács-mintázat is garantálja, az AMG Sport csomag kezdettől fogva elérhető.
Legalább 17 colos könnyűfém felniket kap az autó, és 15 mm-es ültetéssel együtt járó felfüggesztést, rögtön három formában: normál- és sport hangolású acélrugós kivitel, illetve légrugós felfüggesztés.
Decemberben lesz a Mercedes C-osztályos kupé piaci bevezetése, első körben csak négyhengeres motorokkal. Az 1,6 literes benzines turbó 156 lóerővel az alap, a 2,0 literes három teljesítménnyel is választható (184, 211 és 245 lóerő), a 2,1 literes dízel 170 vagy 204 lóerővel kérhető, egyes esetekben akár összkerékhajtással. A hat- és nyolchengeres modellek legalább fél év késéssel követik a kupé karosszériát, arról nincs hír, hogy a hibrid hajtások is elérhetőek lesznek.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!