Noha nem felhőtlen a Renault-Nissan-Mitsubishi szövetség működése – a Renault-Geely együttműködéssel a földrajzilag a térségben vezető szerepet betöltő Nissan háta mögött került megkötésre –, a felek a méretgazdaságosság szempontjait előtérbe helyezve folytatják az elektrifikációt. A most megtartott sajtótájékoztatón nem új bejelentéseket jelentettek be, hanem a már ismert terveket pontosították tovább. A következő 5 évben 23 milliárd eurót költenek új műszaki alapok és járművek fejlesztésére, 2030-ig bezárólag 35 új villanyautót dobnak piacra, és addigra évi 220 GWh akkumulátor-gyártó kapacitást kötnek le.
A cégcsoport autóinak 60%-a épül közös műszaki alapra, ezt 80%-ra emelik, a villanyautóknál 90%-ot céloztak meg. A CMF-BEV az európai kisautó-alap, amire nem csak a korábban megismert Renault 5-öst építik fel, de a Micra utódának szánt kisautót is. Az akkumulátor-fejlesztés terén a Nissan lesz a vezető, ők tartanak a legközelebb a szilárdtest-akkumulátor megvalósításához, a lítium-ion telepekhez képest kétszeres energiasűrűséggel bíró ASSB akkumulátort 2028-ban dobják piacra a jelenlegi terv szerint. Ennél hamarabb, 2025-ben érkezik az első szoftver-alapú autója a szövetségnek, amelynél nem csak az értékesítéskor, hanem online szolgáltatásokkal az autó élete során is generál majd bevételt a gyár.