A Suzuki még tavaly eladta a kínai vegyesvállalatban meglévő részesedését partnerének, a Changan cégnek, akik egészen mostanáig a nálunk is jól ismert megjelenéssel folytatták a típusok gyártását. Hamarosan azonban új márkanéven – Changan-Suzuki helyett egyszerűen Changan – készülnek majd az autók, és ebből az alkalomból a kínai formatervezők hozzányúlnak a külsőhöz.
Mivel a változtatásokkal az olcsón alkalmazható műanyag alkatrészekre szorítkoztak, rémisztő megjelenésű első lökhárítót kreáltak króm agyarakkal, nagy méretű – túlnyomórészt kamu – légbeömlővel és színre fújt „szárnnyal”. Oldalról nézve csak a felnik változnak, hátul pedig az átformált lökhárítón kívül még annyi a változás a mi autónkhoz képest, hogy összekötik a lámpatesteket. A technikában nem lesz változás, tehát 1,6-os szívómotorral (118 LE) vagy 1,4-es turbóval (140 LE) lehet majd megvásárolni a Changan Vitarát.