Tavaly nyáron kezdték el forgalmazni a kínai piacon a Porsche Taycan alapváltozatát, amelyet most az összes piacon elérhetővé tettek. A többi változattal ellentétben – S, 4S, Turbo – ennek nincs semmiféle jelölés a neve után, és csak a hátsó tengelyre kerül egy villanymotor, amely kétfokozatú váltón keresztül hajt. Minden változatban 5,4 másodpercig tart a 0-100 km/óra sprint, a csúcssebesség 230 km/óra.
A választott akkumulátortól függő a teljesítmény, ami a 79,2 kWh kapacitású telepnél 326 lóerő tartós, és 408 lóerős csúcsteljesítményt (rajtautomatika) jelent, a 93,4 kWh kapacitású akkumulátornál 380 lóerő a tartós és 476 lóerő a csúcsteljesítmény (rajtautomatika). A hatótávolság WLTP-módszer szerint mérve 431 illetve 484 km. Az alap akkumulátor legfeljebb 225 kW-tal tölthető, a feláras 270 kW-tal, ilyen töltőnél 5 perc alatt lehet 100 km-nyi energiát vételezni, amúgy 22 kW-os a fedélzeti töltő.
A Porsche Taycanhoz majdnem minden olyan extra elérhető, mint a drágább változatokhoz, kivételt talán csak a karbon-kerámia fékrendszer jelent. Alapesetben acélfékeket kap az autó elöl hat- hátul négydugattyús nyergekkel és 360/358 mm átmérővel, extraként a különleges felületkezeléssel rendelkező PSCB acélfékeket lehet kérni, amelynél 410/365 mm-re növelik a féktárcsák átmérőjét. Márciusban adják át a hátsókerékhajtású Porsche Taycan első példányait a kínai piacon kívüli vásárlóknak.