Csak 2021 februárjában dobta piacra a Hyundai az Ioniq 5-ös villanyautóját, de máris megújult a típus. Minden vásárló örülhet az új akkumulátor-temperálásnak, a navigáció által megtervezett útvonalon lévő villámtöltőhöz már előre az ideális hőmérsékletre hűtött/fűtött teleppel érkezik meg az autó, ami felgyorsítja a töltési folyamatot. Mostantól tették elérhetővé az indulásnál bejelentett digitális külső tükröket, amelyeket a kínálatban új Namsan Edition-nél szériában adnak. Utóbbi lesz a piaci bevezetést kísérő limitált széria utóda, a név a Szöul felett tornyosuló hegyről származik, a panoráma-kilátást üvegtető teszi lehetővé és egyedi a bőrkárpit.
A legfontosabb változás, hogy lecserélték a növelt kapacitású telepet, amíg eddig 72,6 kWh volt a kapacitás, az új akkumulátor már 77,4 kWh-val rendelkezik. Javítottak a teljesítményleadáson is, így a kétmotoros összkerékhajtású változat rendszerteljesítménye 305-ről 325 lóerőre emelkedett, a 0-100 km/óra gyorsulás időtartama 5,1 másodpercre redukálódott, a csúcssebesség változatlanul elektronikusan korlátozott 185 km/óra. Érdekes módon a nyomaték- és tömegértékekkel még adós a Hyundai, ahogy azt se közölték, hány voltos feszültségen dolgozik az Ioniq 5-ös új akkumulátora. A hatótávadatokat nem titkolják, a 77,4 kWh-s akkuval a hátsókerékhajtású modell 507 km-t tud, míg az összkerekes változatnak 481 km-t mértek, a nagyobb kerekek miatt a gazdagon felszerelt modelleknél a hatótávolság 476 illetve 454 km-re csökken.