Már a modellfrissítés előtt is saját orra volt a Mercedes-AMG E 63-nak, és ez megmarad a jövőben is, itt is nagyjából azokat a változásokat hajtották végre, mint a normál modellnél, azaz immár lefelé szélesedik a hűtőrács, amelynek közepén nagyobb átmérőjű a márkajelzés (egyben a vezetőtámogató rendszerek érzékelőinek fedele), bővültek az alsó légbeömlők.
Hátulról már nehezebb azonosítani a V8-as biturbóval szerelt modelleket, hiszen mindössze annyi a különbség az E 53-hoz képest, hogy a hathengeres motor négy darab ovális kipufogó-végződést kap, míg a nyolchengeresnél négy darab trapéz alakú vég villan ki a lökhárítóból. Új formájúak az alapáron adott 20 colos felnik, három új szín (Graphite Grey metál, Cirrus Silver metál, Brilliant Blue magno) van a palettán. Az utastérben a legfejlettebb tudású MBUX digitális segéddel lehet társalogni, új a kormánykerék.
Nincs műszaki változás az eddigihez képest, még a felfüggesztést se hangolták át. A 4,0 literes V8-as biturbó teljesítménye 571 LE (5750-6500/perc) és 750 Nm (2250-5000/perc), ami 3,5 másodperces 0-100 km/óra sprintre elég, a kombi ennél egy tizeddel lassabb. Az E 63 S orrában a 4,0 literes V8-as biturbó 612 lóerős (5750-6500/perc) és 850 Nm-t tud (2500-4500/perc), ami 3,4 másodperces 100-ra gyorsulásra jó – a kombi itt is egy tizeddel lassabb –, és ennél a modellnél 300 km/óra az elektronikusan korlátozott végsebesség.
Nem változott az AMG Performance 4Matic+ összkerékhajtás, amely hátsókerékhajtásba is kapcsolható, ha valakinek sok pénze van hátsó gumikra, az S modellnél elektronikusan vezérelt sperrdifi van a hátsó tengelyen.