Az E-GMP műszaki alap premierjét a Hyundai Ioniq 5-ösben ünnepelték, az elmúlt 3 évben bekövetkezett számos változást most megkapja a típus – miután 2022 áprilisában már túlesett egy akkumulátor-kapacitás növelésen. Az új opciós akkumulátor (nem tesznek említést a sajtóközleményben az 58 kWh-s alapmodellről, így annak sorsa még bizonytalan) már 84 kWh kapacitású, ezenkívül még az aerodinamika optimalizálásával is növelik a hatótávolságot, utóbbi intézkedéscsomagba az áttervezett lökhárítók, felnik és az 50 mm-rel megnyújtott tetőspoiler tartozik.
Finomabban kidolgozott lett a kocsi orrán levő háromszög alakú díszbetét, aki pedig ennél is többre vágyik, de azért az Ioniq 5 N vadságára még nincs szüksége, annak mostantól kezdve az N Line változat jelenti a megoldást. Ennél nem a szélességet, hanem a sportosságot hangsúlyozza a lökhárító kialakítása. Egy új, programozható fizikai gomb bevezetésével javítottak a használhatóságon, no meg azzal, hogy az indukciós telefontöltőt az alsó fiókból felhozták a felső polcra. A képernyők nem változtak, de már a következő generációs connected car Navigation Cockpit (ccNC) hardvert használják, ami jobb telefon-integrációt ígér.
Javítottak a vezetőtámogató rendszerek tudásán, a felfüggesztésben új lengéscsillapítók javítják a komfortot, az első kereszttartó merevítésével pedig a kormányzás-érzeten javítottak. A karosszériaszerkezetben is vannak változások, a frissített Hyundai Ioniq 5 hátsó kerekénél és a padlójánál megerősítették a lemezeket, hogy csökkenjen az általuk keltett zaj, a hátsó kerékhez még extra hangszigetelő-anyagot is tesznek, a B oszlop és a hátsó oldalajtó megerősítésével az ütközésbiztonságot javítják.
Dél-Koreában már márciusban megvásárolható lesz a felfrissített Hyundai Ioniq 5 és Ioniq 5 N-Line, a világ többi részén fokozatosan végzik majd a piaci bevezetést, az adott piacokon érvényes számokat (fogyasztás, hatótávolság) is majd folyamatosan közlik.