Kezdjük rögtön a rossz hírrel, a Suzuki nem tervezi, hogy sorozatban fogja gyártani a New Yorkban bemutatott Kizashi Apex tanulmányt. Reménysugárként annyi megmarad a vásárlóknak, hogy talán az Apex tuningcégtől megvásárolható lesz a teljesítménynövelő készlet.
A 2,4 literes lökettérfogatú négyhengerest vették alapul az átalakításhoz, egy Garrett turbófeltöltővel és egy víz-levegő közteshűtővel egészítették ki a motort, és magától értetődően átprogramozták a vezérlőelektronikát is. Az eredmény 275-300 lóerős teljesítmény a maximális, 0,6 bar-os töltőnyomás mellett – ennél többet nem nagyon bírnak a motor széria alkatrészei.
A teljesítménynövelés mellett a külsőt se hagyták változatlanul, a matricákkal a GSX-R motorkerékpárt próbálták megidézni, ezen kívül 19 colos felnik (245/35-ös abroncsokkal) és LED-es ködfényszórók jelentik az újdonságot. Az utastérben a kormányon és az üléseken a karosszéria színével megegyező kék Alcantara betéteket találunk.