A Panamerából ismert hálózatról tölthető hibrid hajtást kapja a szintén MLB Evo építőkészletet használó Cayenne, először csak a V6-os benzinessel. Teljesítményhiányra nem lehet panaszkodni, hiszen így is 462 LE/700 Nm rendszerteljesítmény áll a vezető rendelkezésére, a maximális nyomaték már nem sokkal alapjárat felett elérhető, hiszen az 1000-3750/perc fordulatszám-tartományban lehívható.
A 3,0 literes V6-os biturbó 340 LE/450 Nm teljesítményű, a 8 fokozatú váltóba 136 LE/400 Nm csúcsteljesítményű villanymotort építenek. A 14,1 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátor 44 km-es elméleti elektromos hatótávolságot tesz lehetővé, normál konnektorról közel 8 óra, 32 A-os elektromos csatlakozóval 4 óra a töltési idő. Aki szorgosan keresi a konnektort, az 3,2-3,4 l/100 km-es elméleti fogyasztást is elérhet. A 100 km/h-s sebességet 5,0 másodperc alatt éri el a Porsche Cayenne E-Hybrid, a 0-200 km/h sprinthez 19,1 másodpercre van szüksége, elektromos módban 6,3 másodperc alatt gyorsul 60 km/h-s tempóra, az elektromos csúcssebesség 135 km/h, egyébként 253 km/h.
A hálózatról tölthető hibrid hajtással bővíti a Cayenne-hez választható extrafelszerelések sorát a gyár, mostantól kérhető a fel-a-fejjel kijelző, a masszázsülések, a fűthető szélvédő, a távirányítós állófűtés, illetve akár 22 colos alufelni is rendelhető. Az InnoDrive vezetőtámogató rendszer a navigáció adatait használva 3 km-re előretekint, például emelkedőn a villanymotor használatát favorizálja, ha az azt követő lejtőn az autó vissza tudja termelni az elhasznált energiát.