Kínában nyáron indul a Byd Han nevű üzleti limuzin forgalmazása, amely egyben a márka által kifejlesztett Blade akkumulátortechnológia első alkalmazása is lesz. Utóbbinál a fejlett energiafelhasználási, visszacsatolási és hőmérséklet-ellenőrző rendszerek miatt az általánosnál jobb biztonságot ígérnek nagy hatótávolság és hosszabb élettartam mellett; kapacitást nem közöltek, csak annyit, hogy a kevésbé reális NEDC-szabvány szerint 605 km lesz a hatótávolság. Teljesítményadat sincs, csak annyi, hogy a 0-100 km/óra gyorsulás 3,9 másodpercig tart.
A cég vezető formatervezője, Wolfgang Egger által kidolgozott sárkányarc nevű formavilágot visel magán a limuzin, amely méretét tekintve a nagyautók között indul majd harca a vevőkért. Vételárát is ennek megfelelően a 45-55 ezer eurós sávba (16-19,5 millió Ft) lövik be. Ezért a pénzért már ott lesz a fedélzeten a Byd márka által fejlesztett DiPilot nevű tanulóképes részleges önvezető rendszere, amely az 5G kommunikációt is használja. Első kínai autóként a Byd Han kapja meg a Bosch által kifejlesztett IPB intelligens integrált fékrendszert.