Jelenleg folyik a Chrysler kompakt kínálatának megújítása az Egyesült Államokban, aminek a Fiat C-Evo padlólemeze jelenti az alapját. Jelenleg ezt csak az Alfa Romeo Giluietta használja, így nem csoda, hogy a különféle prototípusokhoz az olasz autó karosszériáját használják.
Európában a Chrysler típusokat Lancia márkanéven dobják piacra, és ennek megfelelően az Egyesült Államok számára készülő új kompakt lépcsős hátú is eljut majd hozzánk. A prototípusokat már mifelénk is tesztelik, kissé furcsán hat a nagy hűtőrács az Alfa-pajzs helyén. Nem is beszélve az extra méretű hátsóról, amely a padlólemez és kapcsolódó részeinek (kipufogó, felfüggesztés, üzemanyagrendszer) elhelyezése miatt szükséges.
Ennél is vadabb látványt nyújt az Egyesült Államokban, a híres Rubicon Trail-en lefényképezett prototípus. Utóbbi természetes tereppálya, és a Jeep márka azzal reklámozza egyes típusait, hogy képesek végighajtani rajta – a mérnökök már a végleges autó megjelenése előtt tesztelik az új Cherokee (az Egyesült Államokban várhatóan megint Liberty) tudását. A legszebb az egészben, hogy a szedett-vedett Alfa Romeo karosszériából idővel valódi lesz, ugyanis a Kamal nevű szabadidő-autó testvérmodellje lesz az új Jeep típusnak.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!