Nem mutatja a megjelenés azt, amit a Jeep Grand Cherokee Trackhawk tud. A megjelenés alig tér el attól, amit az „egyszerű”, 475 LE/637 Nm teljesítményű SRT modell nyújt. Épp csak légbeömlőkkel helyettesítették a ködlámpákat, és 4 kipufogóvégződést látunk a másik végen. A 20 colos felnik különlegessége, hogy azok öntött és kovácsolt formában is választhatóak, utóbbiak 5,4 kg-mal könnyebbek.
Fontos eltérés az SRT-hez képest, hogy nem 6,4-es szívó, hanem 6,2-es feltöltött Hemi V8-as van a kocsi orrában, aminek 707 LE/875 Nm a teljesítménye. Azt ígéri a gyár, hogy mivel megtartották az összkerékhajtást, a mindössze 3,5 másodpercig tartó 0-96 km/h gyorsulást sokkal könnyebben tudják majd reprodukálni a tulajdonosok, mint az ugyanezzel a motorral szerelt, de csak hátsókerékhajtású Challenger és Charger esetén.
De nem csak ezen a rövid sprinten gyors az óriási szabadidő-autó, a negyedmérföldes távot 11,6 másodperc alatt futja 186,6 km/h-s tempóval, a csúcssebesség pedig 289 km/h. Természetesen a gyorsuláshoz illő lassulásról is gondoskodtak a mérnökök, elöl 6-, hátul 4 dugattyús nyergeket használ a Brembo rendszer, ami 96 km/h-s sebességről 34,7 méter alatt állítja meg a Trackhawk-ot. A személyautókban alkalmazott Hellcat-blokkhoz képest itt több olajat (7 helyett 7,8 liter) használnak, és a 8 fokozatú automatikus váltót is módosították, van egy speciális Track üzemmódja, amikor mindössze 160 ezredmásodperc alatt kapcsolja a következő fokozatot.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!