Rengeteg időt fordítottak az új, a korábbinál sokkal nagyobb 911-es kabrióváltozatának elkészítésére a Porsche szakemberei, például teljesen új tetőt készítettek.
A korábbinál nagyobb méretű utasteret áthidaló tető váza a tömeg csökkentése érdekében magnéziumból készül, a bevonat pedig nem szövet, mint az eddigiek esetén, hanem többrétegű műanyag.
A tető kivételével egyébként a karosszéria ugyanaz az acél-alumínium szerkezet, mint a kupé esetén, természetesen megspékelve némi merevítéssel. Egyelőre a kupéhoz hasonlóan csak a hátsókerékhajtású 911 Carrera és a Carrera S típusok mutatkoztak be a kabrióból is, 350 vagy 400 lóerős teljesítménnyel, hátfokozatú kézi kapcsolású- vagy dupla kuplungos váltóval. Németországban adók nélkül 100 532 euró az alapár, ugyanezért az USA-ban 97 300 dollárt számláznak majd.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!