Talán nemsokára annak is készül majd dedikált Ram pickup, aki egyszerűen egy platós haszonjárműre vágyik majd. Addig is van az 1500-as modell 10. (tizedik) változata, amellyel kifejezetten a krosszmotoros/jetskiző/quados embereket célozzák. Ha kérdeznék, miért csak őket és nem az egyéb, a marketing által „aktív életstílust folytatókat”, akkor a válasz az Outdoorsman változat.
Szóval a különféle motorizált eszközzel hétvégente sportoló embereknek szánják a Ram Rebel-t, amelyről azért rögtön kijelentik, hogy ez nem egy tereprali-versenyautó. Épp csak megjelenést próbálták fickósabbá tenni a rengeteg fényezetlen fekete műanyaggal és a krómot teljesen nélkülöző hűtőráccsal. A motorháztetőn látható szellőzők nem valódiak. A hasmagasság is maradt változatlan, a légrugózás segítségével igény szerint 2,5 centivel lehet növelni a talajtól való távolságot, egyébként a hatótávolságot a 285/70 R17-es Toyo terepabroncsok kapaszkodóképessége jelenti.
Nagyobb terepszöget biztosít az új első lökhárító, de ennek sok haszna nincs, mert a hatalmas tengelytávolság miatt a rámpaszög nem túl nagy. Szükség esetén minden irányból használható vonószemek vannak az alvázon, és az alsó védelmet is könnyen lehet cserélni.
Az utastérben piros-fekete színek kontrasztja teszi sportossá a hangulatot, az ülések műbőr kárpitját az abroncs futófelületének mintájával díszítik még. A különféle helyeken elhelyezett emblémákon kívül nagy méretű, könnyen takarítható szőnyegeket kap még az utastér. A kardánalagúton elhelyezett tárolórekeszek (pohártartó, kütyüfiók) mélyebbek lettek, hogy terepjárás közben is biztosan tartsák a beléjük helyezett tárgyakat. Csak a Ram benzinmotorjait (3,6 literes V6-os vagy 5,7 literes V8-as) lehet kérni, a 3,0 literes V6-os turbódízel nem elérhető a Rebel felszereltséggel.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!