Mifelénk haszonjármű-létbe menekült a Suzuki Jimny, még várni kell a személyautó-létet újra emisszió-büntetés veszélye nélkül lehetővé tevő hibrid hajtásra, de addig is takarékosabbá tette a terepjáró néhány változatát a gyártó. Egészen pontosan a 0,66 literes turbómotorral szerelt Jimny és a globális piacon forgalmazott 1,5-ös szívómotorral szerelt Jimny Sierra kézi váltós kiviteleinél tette alapfelszereléssé a motorleállítót a gyár, a rend kedvéért csak 2WD üzemmódban aktív a rendszer, tehát terepjáráskor (4WD vagy 4WD Low aktiválásakor) nem működik a motorleállító.
Az aktuális japán előírásoknak megfelelően bevezették a gázpedál-felülbíráló funkciót is, azaz a gáz- és fékpedál egyszerre lenyomásakor a fékpedálnak ad elsőbbséget az elektronika, és néhány kapcsolót is módosítottak a műszerfalon. A motorleállító jóvoltából a WLTP-szabvány szerint 2,5%-kal csökkent az 5 fokozatú kézi váltós Suzuki Jimny és Jimny Sierra fogyasztása, az új érték 6 illetve 6,5 l/100 km, a 4 fokozatú automata esetén változatlan (mindkét motornál 7,0 l/100 km).