Már maguk a Suzuki fejlesztői is megpróbálkoztak a motorkerékpárok és az autók világának egyesítésével a 2001-ben bemutatott GSX-R/4 tanulmányautó bemutatásával, de a Hayabusa-blokkos autó egyedi alkotás maradt. Most az olasz IED Torino formatervező iskola 24 hallgatójának vizsgamunkája volt a két- és négykerekűek világának egyesítése, amelynek az eredménye az itt látható Misano nevű sportkocsi lett.
Kompakt méretek – 4000 mm-es hossz, 1750 mm-es szélesség, 1000 mm-es magasság, 2600 mm-es tengelytávolság és 1500 mm-es nyomtáv – jellemzi az alkotást, ahol a két ülést egymás mögött helyezték el. A szabadságérzet növelése érdekében elhagyták a tetőt, és az utastér mellett is átlátszó panelt helyeztek el ott, ahol egyébként az ajtónak kellene lennie. Kormánykerék helyett egy, a motorkerékpárok kormányára hasonlító kezelőszervvel lehet irányítani a Suzuki Misano-t.
A tervezésen felül a diákok feladata volt az életnagyságú modell megépítése is, amelyhez szintén segítséget nyújtott a Kimihiko Nakada által vezetett olasz Suzuki Design Center. A méreteken kívül mindössze annyit árultak el a műszaki tartalomról, hogy azért helyezték el tandemben a két ülést egymás mellett, hogy az így felszabaduló jobb oldali részben legyen helye az akkumulátornak, szóval villanymotoros hajtással képzelték el az olasz formatervező-hallgatók a Suzuki Misano sportkocsit.