Egy 20 éves projekt zárult le, amikor végre elkészült az 1977-es Porsche 911 turbómotorral szerelt, 1959-es évjáratú Porsche 356 építése, amelyet 2018-ban vásárolt meg Walter Röhrl, akit eredetileg azért kerestek meg, hogy a tapasztalatai alapján fejezzék be a végleges hangolást – az eredetileg 260 lóerős turbómotor teljesítményét 305 lóerőre növelték, és a felfüggesztés hangolásán (a donor 911 Turbo tengelyeit építették a 356 alá) is csiszolt egy keveset a rali világbajnok, aki aztán meg is vásárolta az autót.
Az elmúlt 5 évben pontosan vezette Walter Röhrl, hogy hova és mennyit ment az autóval, és raliversenyzőként még a keréknyomást is feljegyezte minden egyes alkalommal. Ezt is mellékelik az autóhoz, amelyet most a Röhrle Mobility nevű, veterán Porschékra specializálódott kereskedőnél árulnak – a vételárat csak komoly érdeklődőnek mondják meg.