Drew Bowler 1985-ben dobta piacra első saját építésű terepjáróját, a műhely a kezdetek óta a Land Rover/Range Rover típusok alkatrészeit használta fel, de csak 2012-ben tették hivatalossá az együttműködést. A műhely életében komoly törést jelentett, hogy 2016-ban váratlanul elhunyt az alapító, nemrég csődvédelem alá került a 26 főt foglalkoztató cég. A felszámolástól mentette meg a vállalkozást a Jaguar Land Rover, amely felvásárolta és az SV, a Vehicle Personalization és a Classic mellett a Special Vehicle Operations negyedik pillére lesz. Egyelőre minden megy tovább az angliai Belperben található műhelynél, ahogy eddig, tehát nagy teljesítményű terepjárókat készítenek, a jövőben azonban várhatóan egyéb modellekre is használják majd a nevet, például a V8-as motorral szerelt Discoveryt nem SVX-ként, hanem Bowlerként forgalmazzák majd, és szinte biztosra lehet venni, hogy az új Defenderből is készítenek majd tereprali-versenygépet – gyári mérnökök segítségével.
Most már tereprali-autókat is kínál a Land Rover
2019. December 19. 00:06