David Dicker milliárdos 3 évvel ezelőtt alapította meg hazájában, Új-Zélandon a Rodin Cars nevű cégét, amelynek első terméke a 2010-es Lotus F1-es versenyautó könnyen használható (5000 km-es szerviz-intervallum, 98-as benzinnel üzemeltethető) változata, most pedig bejelentették, hogy a 2019 nyara óta fejlesztett FZero nevű autójukat jövőre gyártani kezdik.
Utóbbi első körben extrém pályaautó lesz, amely a mai F1-es versenyautókat is lekörözi – nem kötötte a fejlesztők kezét semmiféle szabályzat –, és második körben rendszámos változatban is elérhető lesz majd a monoposto, azaz együléses konstrukció. A saját tömeg 698 kg, és ebben már a folyadékok is benne vannak, a motor egy 4,0 literes V10-es biturbó 1000 lóerő (9000/perc) és 910 Nm (7250/perc) teljesítménnyel, de hidrid rásegítés is van, így a rendszerteljesítmény 1176 lóerő és 1026 Nm. A váltó a brit Ricardo által fejlesztett 8 fokozatú egység, amelyet a Rodin által 3D-nyomtatással készített házba építenek be, a tolatást villanymotorral oldják meg. A belső égésű motor 132 kg tömegű szívósor és kipufogó nélkül, a váltó 66 kg-ot nyom. A számítások szerint az aerodinamikai csomag a 360 km/órás végsebességnél 4000 kg leszorító-erőt termel.
Mindössze 27 darab Rodin FZero pályaautót gyártanak majd, a vételár 850 millió Ft. A cég saját versenypályáján már 2022 óta végén kezdik meg az első, működőképes prototípus tesztelését, és 2023 közepén kezdik meg az első ügyfélautó összeszerelését. Az utcai változattal majd azt követően kezdenek el foglalkozni, hogy mind a 27 darab pályaautót értékesítik.