Tavaly szeptemberben adott hírt arról Ian Callum, hogy az egyik saját munkájának modernizálásán dolgozik, a Callum Vanquish 25-ösön azóta dolgoztak a fejlesztők. A gyári konstrukcióhoz képest 350 pontos módosítják az autót, amelynek prototípusával időközben több mint 32 000 kilométert tettek meg brit közutakon és a Michelin Ladopuxban található próbapályáján.
Nagy gondot fordítottak a felfüggesztés átalakítására, Bilstein lengéscsillapítókat, feszesebb kanyarstabilizátorokat és keményebb szilenteket használnak, 10 mm-rel csökkentik a hasmagasságot és 60 mm-rel növelik a nyomtávot, a 20 colos felnikre Michelin Pilot Sport abroncsokat szerelnek. A kisebb átmérőjű kormánykerék és a padlóhoz közelebb került üléspozíció is javítja még a vezetési élményt.
A 6,0 literes V12-es szívómotor teljesítményét az eredetileg tervezett 600 lóerőhöz képest „csak” 580 lóerőre növelik, karbonból sütött szívósort és rozsdamentes acélból készített kipufogórendszert szerelnek rá. Háromféle váltó – kézi kapcsolású, robotizált vagy automatikus – közül választható az ügyfél, az utastér különlegessége az egyedi bőrkárpit mellett a műszerfal közepén elhelyezett zsebóra, amelyet magával is vihet a tulajdonos. Szeptemberben kezdik el az első ügyfélautók építését, továbbra sem változott a 25-ös sorozatnagyság.