A valaha volt legerősebb, sorozatban gyártott Peugeot lesz a 3008 Hybrid4-es (az 508 hasonló változatának érkezéséig, amikor holtverseny lesz) a maga 300 lóerős rendszerteljesítményével, amelyet összesen három motor szállít: az első kerekeket egy 200 lóerős benzinmotor és egy 110 lóerős lóerős villanymotor hajtja nyolcfokozatú automatikus váltón keresztül, míg a hátsó kerekeket egy 112 lóerős villanymotor egyszerű fogaskerék-áttételen át.
Az akkumulátor kapacitása 13,2 kWh, a teljesen elektromos üzemmódhoz kapcsolódó hatótáv pedig 59 km a WLTP módszer szerint mérve. Fali töltődobozzal 1 óra 45 perc alatt lehet feltölteni a telepet. Úgy sikerült beépíteni a hátsó hajtást és az akkumulátort, hogy nem csökken az utastér mérete, a csomagtérből pedig csak a padló alatti rész tűnik el. A Peugeot 3008 Hybrid4 csak GT felszereltséggel lesz elérhető, Gréval-szürke Alcantara kárpittal és valódi antikolt tölgyből készült „Grey Oak” dekorelemekkel. 2020 tavaszán jön majd az elsőkerékhajtású, 225 lóerős rendszerteljesítményű plug-in hibrid, amely alacsonyabb felszereltségekkel lesz választható.