A „Blitz” továbbra is központi eleme lesz az Opel Compassnak, a rüsselsheimi székhelyű autógyártó izgalmas és a kritikusok által is elismert formatervezési filozófiájának, és továbbra is büszkén áll majd az Opel Vizor márka arculatának középpontjában. A villám – vagy németül “Blitz” – szorosan kapcsolódik az elektromossághoz, és ideális embléma az Opel elektromobilitás korszakához való viszonyának szimbolizálására.
„A mi ‘Blitz’-ünk aktuálisabb, mint valaha. Nemcsak az innováció és a mobilitás demokratizálása iránti elkötelezettségünket szimbolizálja, hanem azt az elkötelezettségünket is kifejezi, hogy 2028-ra teljesen elektromos márkává váljunk Európában. Idén már 15 villamosított modell lesz a portfóliónkban, és büszkén mondhatjuk, hogy az Opel elektromos” – mondta Florian Huettl, az Opel vezérigazgatója.


„A ‘Blitz’ a Bold and Pure (Erőteljes és Letisztult) filozófiánk ikonja. A markáns és magabiztos új ‘Blitz’, metszi az őt körül ölelő gyűrűt, az ikonikus emblémánknak progresszív, modern megjelenést kölcsönözve. Büszkén helyezkedik el az iránytűnk (Compass) középpontjában, ez a legfontosabb grafikai tervezési alapelvünk. Az iránytű az elülső, hátsó és belső dizájnelemek gerincét alkotja” – mondta Mark Adams, a formatervezési alelnök.
A német autógyártó az elkövetkező években fokozatosan vezeti be az új “Blitz” arculatot a termékpalettáján, az első szériaautó 2024-ben kapja meg az új emblémát. Florian Huettl, az Opel vezérigazgatója azonban bejelentette, hogy az új „Blitz” már idén hangsúlyosan megjelenik: „Az IAA Mobility a világ egyik legnagyobb autókiállítása, ezért tökéletes helyszín arra, hogy büszkén mutassuk be a nagyközönségnek az új ‘Blitz’-ünket. Ezenkívül a standunkra egy meglepetést is tervezünk, és reméljük, hogy müncheni jelenlétünk a látogatók számára izgalmas lesz”.