Mintegy 5000 munkaóra alatt építi meg a brit Thornley Kelham műhely a Jaguar XK European nevű modernizált kupéját, ebben már benne van a kiindulási alapot jelentő lerobbant autó rendberakása is – nem jó állapotú autókat áldoznak fel, hanem egyébként menthetetlennek ítélt példányokat élesztenek fel –, illetve a többrégetű, 800 munkaóra alatt készülő fényezés. Teljesen új a modern alumíniumötvözetből készített karosszéria, amely megszólalásig hasonlít az eredetire, de néhány ponton van eltérés attól – például diófa-lap helyett fényezett alumínium a műszerfal, és bukókeretet is elrejtettek az utastérben -, a formatervet az a Paul Howse készítette, aki a McLaren P1 és 720S megalkotója volt.
Modern légkondicionáló gondoskodik az utasok kényelméről, a mai elektromos rendszer megbízható működésű, az eredetileg 160-220 lóerős 3,8 literes alumínium blokkot versenyautókkal szerzett tapasztalatok alapján építik meg és 340 lóerő a teljesítménye. Javítottak a hűtőrendszeren, a karosszériában kialakított csatornák javítják a motortér szellőzését. Körben kettős keresztlengőkaros felfüggesztést használnak Eibach rugókkal és Bilstein lengéscsillapítókkal – gyárilag hátul laprugós a felfüggesztés –, minden keréknél 4 dugattyús féknyergek szorítják a tárcsafékeket, megerősítik az 5 fokozatú váltót, részlegesen önzáró differenciálművet építenek be. Persze az ügyféligényeknek megfelelően a Thonrley Kelham műhely vállalja, hogy eltér ettől a specifikációtól, legyen szó akár 400+ lóerős motorteljesítményről, vagy éppen pályanapokra optimalizált, rövidebb áttételezésről – a vételárat minden esetben egyedileg állapítják meg.