A hírek szerint minden eddiginél nagyobb teljesítményű TT-n dolgoznak az Audinál, ami még a most, a félidei modellváltásnál várható RS-változatot is felül fogja múlni. Mivel az MQB-alapnál elérhető hibrid hajtás erre nem alkalmas, a legújabb fejlesztésű, 4 literes lökettérfogatú V8-as TDI-t kapja meg a sportkocsi, két turbóval és elektromos légsűrítővel együtt. Mivel ehhez kevés a hely a motortérben, kiszélesítik a karosszériát, és így legalább nagyobb üzemanyagtanknak is van helye a hátsó ülések alatt.
A Mercedesnél végre teljesítik a rajongók kérését, és elkészítik a CLA kétajtós kupé változatát. Mivel a tengelytávolságot rövidebbre veszik, nem marad sok hely a hátsó ülésen, de ez annyiból nem probléma, hogy a beszállás is szinte lehetetlen ide. Ráadásul ezzel az új karosszériaváltozattal a városban élő, gyakran szűk parkolóházakban megálló vásárlók kifogását is orvosolják, miszerint túlságosan nagy az autó fordulóköre. Azt a kifogást, hogy az egyenesfutás is megszenvedi a tengelytávolság megcsonkítását, azzal hárítják el, hogy ez végtére is sportkocsi, tessék kanyargós hegyi utakon használni!
Az Opel modelloffenzívájának a része, hogy erősítik a haszonjárműves vonalat is, ennek megfelelően ezen a téren az Astra kombiból készült teherautó lehet az egyik nagy dobás. Megtartják a személyautó motorválasztékát, épp csak a hátsó ajtókat tüntetik el természetesen befalazzák az ablakokat. A Szentgotthárdon gyártott 160 lóerős biturbó dízellel a német autópályák belső sávjában se vall majd szégyent az új teherautó, amely mifelénk inkább az adóoptimalizálási hatása miatt lehet érdekes.
A modellfrissítéssel egyszerre nem csak megújítja az SX4 S-Cross megjelenését a Suzuki, de új változatot is készít. A lépcsős hátú modellel a konzervatív vásárlóközönség igényét teljesítik, és mivel az ilyen vásárlók nem igénylik a túlhajszolt, dowsizingolt motorokat, nekik feltöltő nélkül is elérhetővé teszik az 1,0 literes háromhengeres. Persze a 68 lóerős, tekintélyes méretű autó nem valami gyors, de annál alacsonyabb adó- és KGFB tételekkel kell számolnia a vásárlóknak. Kell ennél több? Mármint kevesebb?
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!