A 2009-ben bemutatott Fox volt az első olyan Volkswagen, amelyet teljes egészében Brazíliában fejlesztettek, és a 2015-ös modellévre való megújulás keretében is a brazil formatervezők látták el az aktuális családi arccal. Ami azt jelenti, hogy szakasztott mása lett a Golf-nak – épp csak az arányok mások az eltérő méretekből következően.
Az A oszlop előtt az összes karosszériaelem új, a szögletes fényszóróba belenyúlik a hűtőrács alján lévő króm díszléc. Egyébként az összes felnit/dísztárcsát kicserélték, hátul pedig a lámpa formáját szögletessé tették, illetve külön kilincs helyett a márkaemblémát megnyomva lehet nyitni a csomagtérajtót. Az utasteret meghatározó szürke szín világosabb lett a korábbihoz képest, izzók helyett immár LED-ek gondoskodnak a világításról (beleértve a műszereket is), extraként a legújabb érintőképernyős rádió is elérhető.
Két teljesen új, az EA211-es családba tartozó motorral szerelik a felfrissített Fox-ot, az alapváltozatokba 1,0 literes, hengerenként kétszelepes háromhengeres kerül, benzinnel 72/alkohollal 76 lóerős teljesítménnyel, a BlueMotion kivitelben ugyanez a motor benzinnel 76/alkohollal 82 lóerőt tud – mindkét esetben 5 fokozatú, kézi kapcsolású váltó csatlakozik hozzá. Ezen kívül van még 1,6 literes, hengerenként négyszelepes szívómotor benzinnel 110/alkohollal 120 lóerővel, a váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású vagy robotizált.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!