Hivatalosan még csak a külső-belső megjelenésről közölt információkat a Kia a megújult Stingerrel kapcsolatban, a motorkínálatról majd folyamatosan, az egyes piacok kapcsán adnak hírt. Dél-Koreában indul meg először a forgalmazás, ott megtartják az eddigi 2,0 literes turbómotort (255 LE/360 Nm), majd következik az új 2,5 literes turbómotor (304 LE/430 Nm), a csúcs a 3,3 literes V6-os biturbó (373 LE) – ehhez már pillangószelepes kipufogórendszert adnak.
A karosszéria külsején a részleteken csiszoltak, nagyobb átmérőjűek a kipufogócsövek, a diffúzor-betét, és króm helyett sötét színű karosszériadíszek is választhatóak. Az utastérben új kormánykerék, anyagok, 8 helyett 10,25 col képátlójú központi érintőképernyő az újdonság, és nem spórolnak a fényes feketére fényezett betéttel sem. A hangulatfény az eddigi 6 helyett már 64 színt képes megjeleníteni, a belső tükör divatos, műanyagkeret-nélküli lett. A Kia Stinger újdonsága még a vörös, bézs vagy fekete Nappa-bőr kárpit, utóbbinál vörös díszvarrással idézik meg az óraszíjak megjelenését.