Nem lehet tudni arról, kinek a fejéből pattant ki nagy ötlet, de az biztos, hogy megfelelő kézügyességgel rendelkezett ahhoz, hogy elkészítse a kézzel formált alumínium és üvegszálas karosszériát. A Triumph TR3-as alváz miatt az arányok nem lettek teljesen olyanok, mint egy eredeti Ferrari 250 GTO esetén, talán ezért is történhetett, hogy a félig kész autó 25 évig pihent egy fészerben,
Azonban nemrég felfedezték az autót, és befejezték a negyed évszázados építést. Vörösre fényezték a karosszériát, az eredetileg az autóra szánt küllős kerekek helyett meglehetősen ronda könnyűfém felniket kapott a gép. A motorháztető alá egy 5,7 literes GM small block költözött, a nagy teljesítménnyel pedig egy Ford hátsó híd küzd. Az értékesítésre kínált jármű esetén egyébként az eladó kiemeli a szuper építési minőséget, különös tekintettel az elektromos hálózat kivitelezésére. Nem mintha az lenne a legnagyobb baja ennek a Triumph-Ferrari-Chevrolet-Ford-nak…