A Sport és Performance felszereltségek után itt az aktuális Nissan Z legújabb változata, a minden téren továbbfejlesztett Nismo. Az igazi rajongók szomorúak lesznek, hiszen a versenypályán autózásra optimalizált változat csak a 9 fokozatú automatikus váltóval készül – igaz, a Nismo mérnökei végezték a programozást, így fordulatszám-szinkronizálás is van visszakapcsolásnál.

Annyiból alakult át a megjelenés, hogy az új légterelők leszorító-erőt generálnak, köztük az új orr, amellyel a Nissan Fairlady 240 ZG-n debütált G-Nose-t idézték meg. Annak érdekében, hogy a lehető legtöbb levegő áramoljon át a hűtőrácson, a Nissan legvékonyabb rácsát készítették el, a lökhárító sarkán lévő légterelők a keréknél javítják a légáramlást. Annak érdekében, hogy hátul is megnövelték a leszorító-erőt, háromrészes, az oldalfalra is kinyúló szárnyat kap a Nissan Z Nismo, a hátsó lökhárító éles pereme hatékonyan választja le a légáramot a karosszériáról. A tetőt és a 19 colos Rays felniket feketére fényezik, a légterelőkön piros díszcsíkot látunk, a karosszéria fekete, ezüst, piros fehér vagy szürke lehet.

 

Az utastérben piros gyűrű kerül a kormány felső pontjára, a motorindító kapcsoló is piros, az új digitális grafikában is a piros szín a meghatározó. A kézzel állítható Recaro kagylóülések Alcantara/bőr kárpitot kapnak. A 3,0 literes V6-os biturbó teljesítményét 326 lóerőre növelték (6400/perc), a nyomaték 520 Nm (2000-5200/perc), az átprogramozás mellett a hűtőrendszer teljesítményén is javítottak a Nismo mérnökei. Az átprogramozott 9 fokozatú automatikus váltó visszakapcsolási idejét megfelezték, a rajtautomatika agresszívebben dolgozik, megtartják a részlegesen önzáró differenciálművet.

Egyediek a stabilizátorok, a lengéscsillapítók, feszesebbek a rugók, előre és hátra is padló alatti merevítéseket nap a Nissan Z Nismo, amitől a karosszéria csavarodási merevsége 2,5%-kal növekedik. A 19 colos felnik 0,5 collal szélesebbek az egyébként adott 19 colos felniknél, azokra a GT-R-ről érkező Dunlop SP Sport Maxx GT600-as abroncsokat szerelik 275/35-ös méretben. Előre és hátra nagyobb átmérőjű féktárcsákat szerelnek (elöl 381 mm, hátul 350 mm átmérő), sport-fékbetéteket használnak, utóbbi javítja a fékpedálérzetet.